من وتو

با هم قدم می زدیم
به رودخانه رسیدیم
من پل شدم
تو به آن سو رفتی
**
باران باش وببار ،نپرس پیاله های خالی از آن کیست؟
سلام دوستای گلم. امیدوارم همتون شاد وسر حال باشید . جهان هم رفت این خواننده موقر وخوش صدا .خاطرش موند واسه ما .آرزو می کنم روحش آروم باشه مورد لطف ورحمت خداوند .به همه کسایی که هنر ومی شناسند وعاشق هنرمندا هستند تسلیت می گم .امیدوارم یه روز برسه همه هنرمندای وطن عزیزمون تو خاک خودشون باشند پر از امیدواری وسر بلندی.![]()

