من وتو

 

با هم قدم می زدیم

به رودخانه رسیدیم

من پل شدم

تو به آن سو رفتی

**

باران باش وببار ،نپرس پیاله های خالی از آن کیست؟

سلام دوستای گلم. امیدوارم همتون شاد وسر حال باشید . جهان هم رفت این خواننده موقر وخوش صدا .خاطرش موند واسه ما .آرزو می کنم روحش آروم باشه مورد لطف ورحمت خداوند .به همه کسایی که هنر ومی شناسند وعاشق هنرمندا هستند تسلیت می گم .امیدوارم یه روز برسه همه هنرمندای وطن عزیزمون تو خاک خودشون باشند پر از امیدواری وسر بلندی.

خسته ام از عشق

 

گرچه می دانم دلم را باز پر پر می کنی

چشمهای خسته ام را ابری وتر می کنی

 

مثل مجنون می شوی یک روز ،اما روز بعد

باز قهری بامن واز قبل بدتر می کنی

 

من کلا فه مانده ام از بس که تو یکدنده ای

از چه رو اینگونه داری با دلم سر می کنی؟

 

من فراموشم شده این که به من بد کرده ای

تو ولی با قلب من رفتار دیگر می کنی

 

از تو از حرف های کهنه وتکراریت ـ

ذله شد دل، خسته ام از عشق باور می کنی؟

 

من پشت یک انتظار پر از دلواپسی نشسته ام

مرا پیدا کنی

پنجره باز خواهد شد

می بینی مرا

همانجا،کنار لبخند گل

ایستاده ام

تو را صدا می زنم.

ممنون از همه دوستایی که کمکم کردند تا یه آیلود خوب پیدا کنم .هزارتا ممنون .