به تو تکیه میکنم !

به تو تکیه میکنم 

به تو که همچون کوه 

استواری تنت

محکم و سخت و بزرگ

نگهم میدارد . 

سهم عدالت من !

سهم عدالت من 
نیم خورده ی تو نیست !!!!!! 

پدر!

نگاه نکن به جایی که من و تو را نمی بینند

به من نگاه کن که همیشه 

حتی با دستهای خالی ات 

دوستت دارم !!!!!!!! 

انتظار ازپشت شیشه

چشم پرگردو غبارم دیدنی است 
   جاده ی بی رهگذارم دیدنی است 
          زرد و غمگین و زمستانی ازعشق
                بی درخت و گل بهارم دیدنی است 
                     سمت تو تا راه شب درچشم من  
                              ابرهای بیقرارم دیدنی است 
                                 مه زده ؛ توفانی ؛ اما درسکوت 
                                پشت شیشه انتظارم دیدنی است 


سپیدتر از سحر

زخم کهنه ی شب
   رو به سیاهی می رفت 
            دست شفای خداوند 
                     قرص ماه را تجویزکرد 
                                 حتمأ فردا 
                             سپیدترازسحربرخواهد خواست . 

من و تو = ما